Little things that make me happy

Sephora, baby!!!!

Zilele trecute am vazut pe Facebook, pe pagina oficială Sephora România, că pe baza carnetului de student putem beneficia de reduceri la anumite produse din gama lor.

Prezentarea lor:

Până pe 31 octombrie, vino în magazinele noastre, prezintă carnetul de student și beneficiezi de prețuri promoționale la o muuulțime de produse: oje, rujuri, gloss-uri și mascara! Te așteptăm în magazine să descoperi toate produsele colorate care intra în campanie!

12687_490856217688735_413928121_n

Eu, fiind pasionată de oje, n-am putut sa refuz ocazia și mi-am cumparat două oje superbe, amandouă cu numai 14 lei.

 photo DSCF6061.jpg

 photo DSCF6060.jpg

 photo DSCF6063.jpg

O sa revin zilele urmatoare cu un review. 🙂

Comments on: "Sephora, baby!!!!" (1)

  1. […] Astăzi o să vă vorbesc despre oja de la Sephora – Full Moon Party pe care v-am prezentat-o aici. […]

Leave a Reply

Tag Cloud

