Little things that make me happy

De foarte multă vreme îmi doream oja de la Rimmel London I Love Fruities Lemon Drop.

Am cautat-o prin toate magazinele posibile si nu am gasit-o. Într-un final, am reusit sa o gasesc pe site-ul 1001 Cosmetice. Deoarece nu ma pot limita la o singura ojă, mi-am cumpărat două. 🙂

Aici aveți întreaga gamă de oje Rimmel London I ♥ Fruities.

Rim_Lasting_Finish_Fruities_450

Iar acestea sunt ojele pe care le-am achiziționat.

 photo DSCF6065.jpg

În stânga Rimmel London I ♥ Fruities 058 Lemon Drop, iar în dreapta Rimmel London I ♥ Fruities 025 Strawberry Fizz.

Sunt minunate și miros nemaipomenit.

O sa revin cu un review. 🙂

Comments on: "Rimmel London I ♥ Fruities" (2)

  1. Si mie imi plac mult! Le-am cautat si eu peste tot si nu le-am mai gasit.

Leave a Reply

Tag Cloud

