Little things that make me happy

Flormar Light Summer

Ojele de la Flormar sunt printre preferatele mele. De fiecare data cand trec pe langa un stand cu Flormar imi iau cel puțin două oje. Sunt la un preț acceptabil, de la 7 lei până la 15 lei, in funcție de colecție.

Flormar Light Summer este gama pe care au scos-o în vara acestui an și conține 10 oje. 🙂

4

Din această gamă, mi-am cumpărat doar două oje, însă nu am prea fost multumită.

 photo DSCF6070.jpg

 photo DSCF6071.jpg

Cea din stânga e Flormar Light Summer LS05, iar cea din dreapta Flormar Light Summer LS07.

În curând voi reveni cu un review. 🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

