Little things that make me happy

Astăzi am fost prin Auchan sa-mi cumpăr cele necesare în casă, iar cand am trecut pe langa standul cu cosmetice am știut că vor exista oje norocoase pe care le voi lua acasă.

Așa că le-am ales pe acestea două:

 photo DSCF6086.jpg

Cea din stânga este Rimmel London 842 Too Cool To Tango, iar cea din dreapta este Shineplus –  Alix Avien, o ojă nouă pe care astăzi am descoperit-o.

Prima ojă a costat 7 lei, iar Shineplus –  Alix Avien 4 lei.

Oja de la Rimmel London am folosit-o la manichiura de aici.

Va doresc o zi bună și unghiuțe colorate!! 🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

