Little things that make me happy

Sneakers Nails

Astăzi m-am gândit să vă arăt o manichiură deosebită și funny.
Deoarece eu iubesc teneșii, cât mai colorați, m-am gândit să văd cum ar arata aceștia și pe unghiile mele :D.

Acestea sunt ojele pe care le-am folosit.

 photo DSCF2975.jpg

Am aplicat cate o culoare pe fiecare deget și am păstrat ordinea și la cealaltă mână. 🙂

 photo DSCF2959.jpg

Am facut un french normal pe unghii, puțin curbat la vârfuri.

 photo DSCF2978.jpg

Apoi pe fiecare unghie desenam 3 puncte, iar apoi altele 3 parelele cu primele.
 photo DSCF2999.jpg

Pentru aceasta am folosit ustensila Dots, dar se poate folosi si o scobitoare.

 photo DSCF3538.jpg

Am unit cele 6 puncte intre ele sub forma de X’uri.

Am aplicat un topcoat pentru stralucire. Si unghiile sunt gata.:D

 photo DSCF3027.jpg

 photo DSCF3032.jpg

Nimic mai simplu.
Sper sa incercati si voi si sa-mi lasati link sa vad ce v-a iesit.

Leave a Reply

Tag Cloud

