Little things that make me happy

I love Minions

Bună. 🙂

Astăzi o să vă povestesc de minioni. 🙂

De prima dată cand am văzut Despicable Me m-am îndrăgostit de minioni. Pot să spun că a fost dragoste la prima vedere. A trecut ceva timp și nu am mai auzit nimic de ei, până anul acesta când a apărut Despicable Me 2 și a început nebunia. Peste tot vedeai numai minioni: poze, jucării, stickere și chiar si unghii.

check-in-minion Love-Banana-Minions

Cât pot fi de drăguți!!

Iar acum o să vă arăt ce am încercat să fac pe unghiuțele mele!!

 photo DSCF5492.jpg

Jucăriile le-am cumpărat de la MC Donalds. 🙂

 photo DSCF5491.jpg

Pur și simplu ii ador!!

 photo DSCF5483.jpg

Sper că v-a plăcut postarea și că o să încercați si voi.
Pupici și unghiuțe cât mai colorate!! 🙂

Comments on: "I love Minions" (5)

  1. Foarte draguti, la fel si unghiutele tale 🙂
    Te pup!

  2. Ce draguti sunt!!!!

  3. banana ,,,,,

Leave a Reply

Tag Cloud

