Little things that make me happy

Primul meu premiu

Bună.

Sunt foarte fericită să vă anunț că am câștigat un premiu ( primul ) participând la un concurs de pe blogul Carlei – Sun After Storm.

Premiu a fost oferit împreuna cu Depozitul de Frumusețe.

IMG_20131122_174617

Îmi cer scuze pentru calitatea fotografiei, dar in curând o sa le vedeți mai bine pe unghiuțele mele. 🙂

Multumesc Sun After Storm & Depozitul de Frumusețe.

Comments on: "Primul meu premiu" (4)

  1. Sa le folosesti cu drag! :*

  2. felicitari sa le folosesti cu placere 😀

Leave a Reply

Tag Cloud

