Little things that make me happy

Lac de unghii de la Oriflame

Bună 🙂

Astăzi o să vă arăt o ojă minunată de la Oriflame. Pot să spun că nu sunt o fană a produselor Oriflame, am doar un gel de duș și această ojă pe care tocmai am cumpărat-o. 🙂

Oja se numește Oriflame Power Shine Palladium – Blue Iridescence.

 photo DSCF6163.jpg

În fotografii nu se vede asa bine, dar e superbă. E prima mea ojă holografică.

Ce spun ei:
Începe cu dreptul sezonul petrecerilor, alegând această ojă cu strălucire extremă, în nuanţe sclipitoare. Are grad mare de acoperire şi este îmbogăţită cu extract de paladiu, pentru strălucire holografică şi luciu metalic.

Ce spun eu:
– pensula e una normală, dar se aplică foarte bine
– e nevoie de două straturi pentru acoperire totală
– textura e mai groasă decât a unei oje normale
– se usucă foarte repede, cam în 3 minute.
– deși pare o ojă simplă sidefată, în lumină are mai multe nuanțe sclipitoare.
– m-a ținut 5 zile pe unghii, poate mă ținea și mai mult, dar m-am decis să o șterg 🙂

Puncte slabe: are doar 5 ml și costă destul de mult – 18 lei.

Acum vă las cu niște fotografii în care am încercat să surprind cât mai bine nuanțele. 🙂

 photo DSCF6162.jpg

 photo DSCF6161.jpg

 photo DSCF6158.jpg

Iar după 5 zile arăta așa 🙂

 photo DSCF1095.jpg

 photo DSCF1096.jpg

Mai jos puteți vedea toată colecția Power Shine Palladium care conține 5 oje și 5 luciuri de buze.

Colectia-Power-Shine-Palladium

Voi ce culori ați folosit? 🙂
Pupici :*

Comments on: "Lac de unghii de la Oriflame" (1)

  1. […] la stânga la dreapta: Flormar Glitter GL 10, Oriflame – Power Shine Palladium – Blue Iridescence, Sephora – 62 Full Moon Party și L’Oreal Paris 809 Mystic […]

Leave a Reply

Tag Cloud

