Little things that make me happy

Flormar Glitter

Bună fetelor. 🙂

De câteva zile am descoperit pe un blog colecţia de la Flormar Glitter şi de atunci tot la ea mă gandesc.

Momentan sunt acasă, în Bistriţa, şi aici nu avem stand de la Flormar.

Abia astept sa ajung în Cluj – Napoca şi să trec prin Polus Center şi să iau câteva oje “în grija mea”. 🙂

Aşa arată colecţia:

flormar glitter collection-845x1000FlormarGlitterNailPolishNew

Aş dori să-mi cumpăr oja cu nr. 9 şi 10. 🙂

Ce părere aveţi despre această colecţie?

Voi aveţi vreo ojă dintre acestea? 🙂

Kisses,

Carla

Comments on: "Flormar Glitter" (10)

  1. E deja in mall 🙂 eu mi-am luat 2

  2. Eu am 5 si 10 si imi plac foarte mult!

  3. Le-am vazut si eu in Shopping City Galati. Mi-ar placea 10 dar am ramas fara banuti :))

  4. am 2,9 si 10 sunt foarte frumoase ❤
    gaseshti la mine pe blog manichiuri cu ele
    http://unghiutele.blogspot.ro/

Leave a Reply

Tag Cloud

