Little things that make me happy

Farmasi Shimmer 210

Bună fetelor. 🙂

Ieri am fost la un magazin din zona mea şi am găsit acestă ojă de la Farmasi care mi se pare că seamănă destul de bine cu cea de la Flormar Glitter nr. 05. 🙂
Nu m-am putut abţine şi am cumpărat-o să vad cum este. A costat 5 lei. 🙂

Trebuie folosit cu bază, eu am folosit tot un lac de la Farmasi negru.
Fără bază şi doar un strat arată aşa.

 photo DSCF6324.jpg

În fotografiile de mai jos am folosit 2 straturi de lac negru şi un strat de Farmasi Shimmer 210. 🙂

 photo DSCF6330.jpg

 photo DSCF6335.jpg

Iar apoi am aplicat şi un top-coat. 🙂

 photo DSCF6341.jpg

 photo DSCF6346.jpg

 photo DSCF6352.jpg

 photo DSCF6357.jpg

Mie îmi place mai mult varianta cu top-coat.
Pentru cât a costat eu cred că îşi face bine datoria.

Voi ce părere aveţi?Seamănă cu oja de la Flormar Glitter?
Vă place mai mult cu top coat sau fără?

Pupici,
Carla

Comments on: "Farmasi Shimmer 210" (11)

  1. Foarte frumos,am si eu un glitter de la Farmasi (numarul 80)care imi place mult insa nu prea apuc sa il folosesc.Mereu pun mana pe alte oje iar apoi cand le vad la voi imi amintesc de ele si ma pun pe treaba!!Te pup!

  2. am vazut si eu cateva shimmer-uri de la Farmasi sunt tentante si din cate vad arata bine si pe unghii, am o relatie buna cu ojele Farmasi si nu costa nici foarte mult 😀

  3. Andra Kat said:

    ce frumos e glitterul!
    seamana..oarecum cu Flormar, dar cea flormar in primul rand nu necesita baza neagra si e mult mai sclipitoare si holo ❤
    Eu chiar n-am nimic de la Farmasi…hmm

  4. Ce frumoasa este! Am tot zis ca ma opresc la un stand Farmasi, dar mereu uit. Au cateva oje interesante, iar aceasta este una dintre ele. Pupici.

  5. Arata foarte bine peste baza neagra!

Leave a Reply

Tag Cloud

