Little things that make me happy

Rainbow Nails

Bună fetelor.

Deși afară este foarte frig și iarnă, eu sunt tot cu gândul la vară. La acele ploi calde de vară, după care răsare un minunat curcubeu. 🙂

Pentru ca mi-e foarte dor de un curcubeu am ales să-l fac pe unghiile mele.

poze_haioase_funny_photos_0927829001226445809491a13f1e286d017930460

Vă las să vedeți ce a ieșit. 🙂

Fotografii făcute cu blitz.

 photo DSCF6166.jpg

 photo DSCF6173.jpg

 photo DSCF6175.jpg

Și fotografii făcute fără blitz.

 photo DSCF6182.jpg

 photo DSCF6165.jpg

Acestea sunt ojele pe care le-am folosit.

 photo DSCF6189.jpg

Iar acestea sunt pentru bază și norișori.

 photo DSCF6191.jpg

Ce părere aveți despre manichiura mea?

Kisses,
Carla

Comments on: "Rainbow Nails" (14)

  1. hehe interesant curcubeul tau de culori 🙂

  2. dragute 🙂

  3. Ce frumos se vede modelul. Eu sunt fana a culorilor, asa ca manichiura ta este fix pe placul meu.

  4. o abordare foarte interesanta!

  5. imi place ❤ e foarte vesela!

Leave a Reply

Tag Cloud

