Little things that make me happy

Flormar Glitter 10

Bună fetelor.

După cum vă promiteam astăzi am facut un review al ojei de la Flormar Glitter nr. 10. 🙂

Pot să spun că e superbă, are niște culori draguțe și arată minunat pe unghii.

Am încercat să surpind cât mai bine în fotografii să vedeți și voi cum arată. 🙂

 photo DSCF6376.jpg

Această poză e fără blitz și nu se vede așa bine.

 photo DSCF1106.jpg

Iar următoare sunt cu blitz și una deși e neclară sclipiciul se vede foarte frumos.

 photo DSCF6363.jpg

 photo DSCF6360.jpg

Este o ojă pe care pur și simplu o ador <3.Pot să spun că este preferata mea.
În fotografii este foarte greu de surpins, dar pe unghiuțe arată minunat.
V-o recomand. Iși merită fiecare banuț.

Zilele urmatoare o să vă arăt și oja Flormar Glitter nr. 09.

Kisses,
Carla

Comments on: "Flormar Glitter 10" (8)

  1. sunt superbe Carla <3, le am shi eu pe amandoua shi imi plac tare mult
    http://unghiutele.blogspot.ro/

  2. ❤ si eu o iubesc, la soare e pur si simplu amazing!
    sa o porti cu placere

  3. Mie imi plac mult cele cu glitter, in ultima vreme le aplic cam peste orce oja!

  4. Minunata oja asta!

  5. […] la stânga la dreapta: Flormar Glitter GL 10, Oriflame – Power Shine Palladium – Blue Iridescence, Sephora – 62 Full Moon Party și […]

Leave a Reply

Tag Cloud

