Little things that make me happy

Santa’s Hat

Bună 🙂

Astăzi am făcut a doua postare de Crăciun și o să vă prezint o manichiură super draguță. 🙂
Am furat căciulița lui Moș Crăciun și aceasta m-a inspirat să fac un model pe unghiuțe. 🙂

santa_hat

Iar unghiuțele mele arată așa:

– model simplu 🙂

 photo DSCF6485.jpg

 photo DSCF6487.jpg

– model cu bulinuțe 🙂

 photo DSCF6490.jpg

 photo DSCF6491.jpg

 photo DSCF6498.jpg

 photo DSCF6505.jpg

 photo DSCF6499.jpg

– și model cu ojă mată 🙂

 photo DSCF6507.jpg

 photo DSCF6511.jpg

 photo DSCF6514.jpg

Și o piesă de sezon cu Moșu’ 🙂

Mie îmi place foarte mult cum arată cu ojă mată!!
Vouă care vă place? 🙂

Kisses,
Carla

Comments on: "Santa’s Hat" (6)

  1. pe mine mai mult ma atrage varianta lucioasa 😀 dar oricum, manichiura e frumoasa 😀 si il IUBESC pe Michael Buble ❤

  2. foarte frumoase 🙂 imi plac mai mult cele lucioase ❤

  3. Foarte simpatica manichiura, si eu sunt de acord cu fetele, arata mai bine lucioasa 🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

