Little things that make me happy

Trusa mea cu oje

Bună fetelor 🙂
Vă promitem zilele astea că o să o fac o postare cu ojele mele în trusa de pescari.

Așa că…. PAM PAM!!!

 photo DSCF6642.jpg

 photo DSCF6639.jpg

 photo DSCF6643.jpg

Mai am câteva oje și câteva ustensile care mi-au rămas afară. 😦 Probabil îmi trebuia o trusă mai mare.
Acele oje pe care le-am lăsat culcate le-am pus așa deoarece nu mi se închidea trusa. :))) Erau prea mari…
Pe viitor, mă gândesc ca trebuie să-mi cumpăr o trusă mai mare…
:)))

Voi câte oje aveți?
Eu am 70 și ceva. 🙂

Kisses,
Carla

Comments on: "Trusa mea cu oje" (8)

  1. prea tare-i trusa asta! eu mi-as lua-o pentru accesoriile nail art, cele 400 de oje ale mele nu ar incapea in nici un caz :))

  2. Omg! Ce fain arată 😀 Bună ideea cu trusa. Eu vreau măcar un sfert din toate alea :))

  3. foarte buna ideea cu trusa. Au si mai mari?

  4. Cu siguranta nu mi-ar incapea toate ojele in aceasa trusa , cred ca pentru mine ar fi mai potrivit un dulapior. Totusi ma tenteaza in continuare aceasta trusa pentru accesoriile Nail Art 🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

