Little things that make me happy

Essence – Miss Universe

Bună fetelor 🙂
V-am promis zilele trecute că o să vă arăt și această ojă drăguță de la Essence – Miss Universe pe unghiuțele mele.

Are o bază verde spre negru… și sclipici albastru și verde. (în sticlă pare că are și nuanțe de mov)

Și așa arată pe unghiuțe… am încercat să surprind din mai multe unghiuri. 🙂

 photo DSCF6797.jpg

 photo DSCF6763.jpg

 photo DSCF6762.jpg

 photo DSCF6774.jpg

 photo DSCF6780.jpg

 photo DSCF6772.jpg

 photo DSCF6787.jpg

 photo DSCF6789.jpg

Voi aveți oja de la Essence – Miss Universe? Cum vi se pare?:)

Kisses,
Carla

Comments on: "Essence – Miss Universe" (5)

  1. E foarte faină oja! :*

  2. E frumoasa, si eu o am! Ce-mi plac unghiile tale!

Leave a Reply

Tag Cloud

