Little things that make me happy

Bună fetelor 🙂

Astăzi o să vă vorbesc despre oja de la Sephora – Full Moon Party pe care v-am prezentat-o aici.

O să vă arăt prima dată cât e de frumoasă această ojă. Din păcate, pozele sunt facute cu telefonul de vreo lună și ceva și nu știu de ce nu vi le-am arătat până acum.

 photo 2013-10-29-857.jpg

 photo 2013-10-29-855.jpg

 photo 2013-10-29-854.jpg

Oja e superbă, arată minunat pe unghii…..DAR…. am folosit-o zilele trecute… și din păcate pe o unghie am uitat să-mi aplic baza.. și uitați ce a ieșit 😦

Mi-a colorat unghia:
 photo DSCF6859.jpg

 photo DSCF6860.jpg

 photo DSCF6865.jpg

 photo DSCF6867.jpg

Și cam așa arată unghia mea după 3 zile – încă se mai vede culoarea:

 photo DSCF6870.jpg

În concluzie, oja arată minunat, dar pentru prețul ei de 21 de lei nu mă așteptam să se întâmple așa ceva. (bine că am luat-o la reducere – 7 lei 😀 )

Ce părere aveți de ojele de la Sephora?
Voi ați pățit așa ceva cu vreo ojă?

Kisses,
Carla

Comments on: "Sephora – Full Moon Party" (7)

  1. dap am patzit shi eu la fel exact cu una verde sidefata dar nu din colectzia asta,cea cu sticlutzele rotunde plate mici ,mi-a patat unghiile groaznic 🙂

  2. Si eu am nuanta asta si am folosit-o fara baza pe unghiile de la picioare, insa nu mi le-a colorat… Insa pe unghiile de la maini nu am incercat fara baza… Thanks for the heads up! 😀

  3. Frumoasa nuanta, pacat ca ti-a stricat unghiuta 😦
    Eu n-am incercat nicio oja Sephora si nici nu cred ca ma tenteaza, in general nu imi place sa dau multi bani pe oje 🙂
    Te pup!

Leave a Reply

Tag Cloud

