Little things that make me happy

Milka Nails

Bună fetelor 🙂

În ultima perioadă am descoperit că îmi place foarte mult movul. 🙂 Așa că mi-am făcut, din nou, unghiuțele mov.
Și în timp ce mă gândeam ce model să fac….să nu fie așa simple am văzut pe birou o ciocolată primită de la prietenul meu – Milka.

Așa că mi-am făcut unghiuțe cu modelul Milka. 🙂

 photo DSCF6889.jpg

 photo DSCF6899.jpg

Și cu ciocolata delicioasă 🙂

 photo DSCF6904.jpg

 photo DSCF6907.jpg

 photo DSCF6908.jpg

 photo DSCF6909.jpg

 photo DSCF6914.jpg

 photo DSCF6916.jpg

 photo DSCF6920.jpg

Ciocolata Milka e preferata mea 🙂
Oja mov folosită e de la Rimmel London – Oh boy you’re so fine!!

Ce parere aveți? Voi ați purta o asemenea manichiura? 🙂

Kisses,
Carla

Comments on: "Milka Nails" (12)

  1. tare frumoasa e nuanta!

  2. He he, simpatica :*

  3. Unghiutele tale arata … apetisant. ;))
    Felicitari. 🙂
    Pupici

  4. Yummy! Imi place mult ideea ta cu unghiute Milka, nu m-as fi gandit niciodata! 😀

  5. HA-HA ce tare, as purta da, insa cu Milka Bubbly preferata mea. ai incercat-o? http://www.recommand.ro/recomandari/cumparaturi/ciocolata/milka-bubbly-white-si-alpine-milk-calorii-ingrediente-pret/

    Felicitari pentru unghii arata superb!

  6. sa shtii ca fac shi eu una cat de curand…….inspiratzie ……carllakelemen ❤ pupici

Leave a Reply

Tag Cloud

