Little things that make me happy

Rimmel London 610 Pompous

Bună fetelor 🙂

Am unghiuțele foarte mici… 😦 dar, vreau să vă prezint o ojă care a rezistat eroic pe unghii – Rimmel London 610 Pompous.

E un mov foarte draguț ( în ultima vreme ador movul) cu sclipici fin albastru și roșu.

Din păcate nu am putut să surprind asta, iar unghiuțele mele par să fie albastre :))

 photo DSCF6974.jpg

 photo DSCF6975.jpg

 photo DSCF6980-1.jpg

 photo DSCF6987.jpg

 photo DSCF6990.jpg

Iar acestea sunt unghiuțele mele după 4 zile 🙂

 photo DSCF6991.jpg

 photo DSCF6993.jpg

Oja s-a dus putin de tot la vârfuri. Cred că ar mai fi rezistat și mai mult, dar am sters-o. 🙂

Pentru primul strat am folosit – Farmec – Bază complex fortifiant iar apoi două straturi de Rimmel London 610 Pompous.

 photo DSCF6997.jpg

E prima dată când am folosit baza de la Farmec și pot să spun că deja sunt multumită de ea. 🙂
O sa revin și cu un review. 🙂

Voi folosiți oje Rimmel London? Ce părere aveți despre ele?

Kisses,
Carla

Comments on: "Rimmel London 610 Pompous" (2)

  1. Superba ! O am si eu 🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

