Little things that make me happy

Konad Stamping nail art

Bună fetelor 🙂

Astăzi o să vă arăt noua mea achiziție – Konad Stamping Nail Art!!
M-am îndrăgostit de acest set!! ❤

 photo DSCF7063.jpg

Așa arată în afara cutiei.. cea din stânga (m26) face parte din set, iar cea din dreapta (m21) am ales-o dintr-o mulțime de plăcuțe.

 photo DSCF7047.jpg

Pe lângă aceste plăcuțe de la Konad mai am si altele no name. :)))

 photo DSCF7046.jpg

Iată ce am folosit pentru manichiura de mai jos.
 photo DSCF7049.jpg

Baza de la Farmec, oja de la Rimmel London 622 Oh boy you’re so fine!!, setul de la Konad si o placuță no name. Cele din dreptunghi sunt modelele folosite.

Iar acum să trecem la manichiură:

 photo DSCF7042.jpg

 photo DSCF7051.jpg

 photo DSCF7052.jpg

 photo DSCF7054.jpg

 photo DSCF7056.jpg

 photo DSCF7058.jpg

 photo DSCF7060.jpg

Ce părere aveți? Voi ați folosit plăcuțele de la Konad? Dacă da, lăsați-mi un link în comentariu să văd ce modele ați ales. 🙂

Kisses,
Carla

Comments on: "Konad Stamping nail art" (10)

  1. foarte frumoase eu am o multzime de placute cred ca vreo 50 ❤ am o colectzie Bundle Monster shi mai am de la Konad……..multeeeeee :)))))) pupici

  2. Gagico, misto de tot unghiutele, finute, dar haioase. Cat ai dat pe set? Am inceput sa fac si eu colectie de placute, am de la Essence (unele bune, altele nu) si de la Konad (toate bune. Konad, doh :)) ). Apropo, tocmai mi-am comandat vreo trei placute de pe ebay, ghici cu cat? Doua dintre ele au fost un dolar si putin, doar a treia m-a dus la vreo 10 dolari cu tot cu shipping. Nu de alta, dar vine din Australia si n-am nicaieri placuta respectiva la pret asa mic.

    • ma bucur ca-ti plac unghiutele mele.. setul a fost 55 de lei… acum ma gandesc ce alte culori sa-mi iau… mometan am doar oja alba de la Konad.. am observat ca pe eBay sunt mai ieftine, dar dureaza destul de mult pana vin.. 😦 😀 imi lasi te rog un link de unde ti-ai comandat placutele? poate imi iau si eu 🙂 pupici :*

  3. Super draguta manichiura! Sa te bucuri de set si sa-l folosesti in cat mai multe manichiuri frumoase! ^_^

  4. draguta manichiura !

  5. Arata dragut 🙂
    Eu am o placuta no name, buna de nimic :)) am incercat sa o folosesc de cateva ori, dar n-a iesit nimic, nimic 😀 deci am renuntat…

    • intr-adevar placutele de la Konad sunt superbe….dar si cu cele no name m-am descurcat ok… ce mi-am dat seama e ca…. oja de la Konad e cea care conteaza cu adevarat 🙂 si mai putin palcuta 🙂
      pupici :*

Leave a Reply

Tag Cloud

