Little things that make me happy

Moyra Nr. 906

Bună fetelor 🙂
Sunt foarte fericită ca mi-a sosit premiul de la C&C Winter Contest. ❤

 photo PHOTO_20140122_174158.jpg

Așa că astăzi o să vă arăt prima manichiură realizată cu o parte din acest premiu. 🙂
Iată ce am folosit:
 photo DSCF7088.jpg

Oja de la Moyra nr. 906 și strasuri negre ❤

Iar acesta este un photo shooting cu unghiuțele mele în zapadă. Am ales un model simplu – o inimioară (sau cel puțin o inimioară trebuia să-mi iasă).

 photo DSCF7089.jpg

 photo DSCF7084.jpg

 photo DSCF7082.jpg

 photo DSCF7080.jpg

 photo DSCF7073.jpg

 photo DSCF7071.jpg

 photo DSCF7070.jpg

Imi place foarte mult contrastul dintre zăpadă și unghii. 🙂 In unele fotografii am niște picuri de apă pe unghii, din cauza faptului că ningea. 🙂
Oja e deosebit de frumoasă, un roșu puternic și chiar are aspect de ”gel look”.

Ce părere aveți? Vă place? 🙂

Kisses,
Carla

Comments on: "Moyra Nr. 906" (8)

  1. frumoasa oja ! :*

  2. Wooow, ce frumos e! Niciodata nu m-am gandit la o inimioara din pietricele, e super ideea ta! 🙂
    Imi place foarte mult manichiura ta si desigur pozele facute in zapada ❤

  3. Ce fain arata!!! Imi place ideea cu poze in zapada! Iar manichiura e super cute! ^_^

Leave a Reply

Tag Cloud

