Little things that make me happy

Gwen Stefani for OPI nails

Bună fetelor. 🙂

Zilele trecute am văzut pe net o manichiură care mi-a plăcut foarte mult. 🙂
Este vorba de manichiura lui Gwen Stefani pentru O.P.I.

 photo Gwen_for_OPI_Portrait_b-001.jpg

E o manichiură ușor de realizat și foarte draguță.

Iată ce am folosit:
 photo DSCF7155.jpg
Baza de la Farmec, oja de la Rimmel London Strawberry Fizz (cumparata de pe site-ul 1001 cosmetice), oja negra de la Farmasi si banda. 🙂

Iar acum vă arăt ce a ieșit:

 photo DSCF7122.jpg

 photo DSCF7138.jpg

 photo DSCF7142.jpg

 photo DSCF7147.jpg

 photo DSCF7148.jpg

Manichiura am făcut-o aseară. Aș fi vrut să-i fac și poze pe lumină, dar din păcate mi-am stricat-o la două unghii. 🙂

Și pentru că am vorbit de Gwen Stefani vă las cu una dintre cele mai bune și cunoscute piese din cariera ei.

Ce părere aveți?

Kisses,
Carla

Comments on: "Gwen Stefani for OPI nails" (6)

  1. foarte frumos a ieshit 🙂

  2. Arata foarte punk, ti-a iesit super!

Leave a Reply

Tag Cloud

