Little things that make me happy

Paw Prints Nails

Bună fetelor.. 🙂

Astăzi v-am pregatit o manichiură draguță 🙂

Ce am folosit:

 photo DSCF7190.jpg

Oja de la Flormar 447, setul de la Konad și o plăcuță no name – B116.

Iar acum, iată ce a ieșit:

 photo DSCF7158.jpg

 photo DSCF7164.jpg

 photo DSCF7160.jpg

 photo DSCF7167.jpg

 photo DSCF7170.jpg

 photo DSCF7175.jpg

 photo DSCF7179.jpg

Și pentru că am trecut în weekend pe lângă un stand Flormar… prietenul meu mi-a cumpărat încă două ojuțe minunate. 🙂

 photo DSCF7185.jpg

Flormar 410 și 424 😀

Voi folosiți oje de la Flormar? Ce părere aveți despre ele?
Eu le ador 😀

Kisses,
Carla

Comments on: "Paw Prints Nails" (10)

  1. frumusele :*

  2. Ce adorabila e manichiura! Si oja arata foarte bine.

  3. frumushele foc unghiutzele 🙂

  4. Foarte simpatica manichiura! Abia astept sa vad si lacurile noi! 😀

  5. Draguta manichiura !
    Nu am stand Flormar in oras 😦 Sa le folosesti cu drag ! :*

Leave a Reply

Tag Cloud

