Little things that make me happy

Flormar 410 & 424

Bună fetelor!!!
V-a fost dor de mine?:)

Astăzi o sa vă prezint două oje minunate de la Flormar pe care vi le-am primit zilele trecute – Flormar 410 și Flormar 424.

Un mov superb și un green mint 😀

Le-am folosit pe amândouă pentru o manichiură și cred că se potrivesc.

 photo DSCF7205.jpg

 photo DSCF7202.jpg

 photo DSCF7197.jpg

 photo DSCF7206.jpg

 photo DSCF7199.jpg

 photo DSCF7194.jpg

 photo DSCF7191.jpg

Am folosit cele două oje și un dotting tool.

Ce părere aveți?

Kisses,
Carla

Comments on: "Flormar 410 & 424" (12)

  1. Madalina Iordache said:

    Foarte frumoase.Imi place mult cea verde mint!

  2. Salut. Sunt nou pe blogul tau, desi iti cunosc creatiile de pe grupul The Polish Addicts, si acolo am aflat ca esti si clujeanca ca si mine 🙂 De acum incolo o sa comentez mai des aici pe blog, unde gasesc descrieri mai amanuntite a manichiurilor tale.
    Pupici,
    Andrea

  3. Foarte frumoase ! :*

  4. Super manichiura, oja verde e tare, tare frumoasa ❤

  5. Andra Kat said:

    ce frumos e verdele!! ❤

Leave a Reply

Tag Cloud

