Little things that make me happy

Purple Dots

Bună fetelor 🙂

Pentru că ador culoarea mov și imi plac foarte mult bulinele m-am gândit să combin aceste două lucruri și să văd ce iese 🙂

Ce produse am folosit:
– ojă albă Farmec
– ojă Flormar 410
– ojă Orkide 643
– ojă Rimmel London 622 Oh Boy You’re So Fine!!

Iar aceasta este manichiura mea 🙂

Purple dots

DSCF7466

Ce părere aveți? Vouă vă plac bulinuțele?:)
Kisses,
Carla

Comments on: "Purple Dots" (10)

  1. foarte dragutza ❤

  2. Frumoase ! :*

  3. Imi plac bulinele tale si ai ales ft frumos culorile. Se potrivesc perfect!

  4. Un design simplu dar curat si foarte vesel, imi place mult!

Leave a Reply

Tag Cloud

