Little things that make me happy

Hello girls 🙂

E o zi minunată de primăvară, iar eu am primit trei lalele mov. 🙂

Și văzându-le pe birou mi-am adus aminte că mi-am cumpărat și eu o ojă cam în aceeași nuanță.

Așa că … am început să-mi fac unghiuțele.

Am folosit kitul de la Essence – Gel Nails At Home pe care l-am prezentat aici și oja de la Essence 174 purple sugar.

Iată ce a ieșit:

DSCF7782

~~~

DSCF7794

~~~

DSCF7791

E o nuanță plăcută, perfectă pentru vremea de afară și care mă duce cu gândul la florile de liliac.

Trebuie neapărat să o aveți în colecția voastră.

 

Kisses,

Carla

Comments on: "Essence – Purple Sugar" (7)

  1. Stefania Petcu said:

    Chiar frumoasa foc:)

  2. Ce nuanta frumoasa ♥ iar lalelele sunt superbe!!

  3. Ana ♥ said:

    frumoasa nuanta !

  4. Adorabila nuanta ojei 😀 si florile ❤ Tocmai mi-am amintit ca trebuie sa imi fac si eu unghiile :))

    Te pup!

Leave a Reply

Tag Cloud

