Little things that make me happy

Bună fetelor 🙂
De mai bine de 1 an se poarta manichiura cu catifea, o manichiură deosebită și ușor de realizat.
Tot mai mulți producători au scos pe piață kit-uri speciale pentru realizarea unghiilor de catifea. Acestea conțin o pulbere textilă de cașmir în diferite culori, numită ” flock “, iar unele truse au și un dispozitiv special, numit ” flokayder ” folosit la distribuirea uniforma a pulberii textile.

Cum se pot realiza chiar acasa unghiile cu catifea?
Procedeul de realizare a unghiilor de catifea este relativ simplu; mai întâi se aplică baza, de obicei în aceeași culoare cu pulberea, dupa care se aplică un strat de oja transparent peste care se pune pulberea textilă care se tapează ușor. Asteptați să se usuce bine, iar apoi cu o pensulă evantai îndepărtați excesul de catifea.
Și manichiura cu catifea este gata!!!

Acum să vă arăt cum mi-au ieșit mie 🙂

 photo DSCF7976.jpg
~~~

 photo DSCF7980.jpg
~~~

 photo DSCF7981.jpg
~~~

 photo DSCF7991.jpg

Am observat că se adună toate scamele posibile pe unghiuțe și este destul de ciudată senzația la contactul manichiurii cu diferite textile.

Manichiura aceasta este foarte frumoasă de purtat la diferite evenimente.

Voi ati avut vreodata manichiura cu catifea?:)
Kisses,
Carla

Comments on: "Unghiute cu catifea – Velvet Nails" (11)

  1. Foarte draguta arata aceasta combinatie si imi place cat de fluffy arata 🙂 De mult nu am folosit si eu kitul pe care il am.

  2. wooow. arata foarte bine, felicitari.
    Trebuie sa fac si eu un review la o catifea din asta si mi-e teama…:))
    Nu am avut niciodata unghiile facute asa…dar trebuie sa incerc,nu? 🙂

  3. fuzzy!!! imi place tare mult cum se vede cea rosie :>

  4. Draguta !
    Am catifea , dar nu am incercat o manichiura 😀

  5. Arata foarte dragu’ si cred ca sunt tare pufoase. Congrats!
    xoxo,
    Ad

Leave a Reply

Tag Cloud

